Pólófutár egyedi pólók
Legújabb termékek
Gyakran ismételt kérdések
Mi történik, ha hibás terméket kaptam?
Ha hibás, sérült vagy hibásan nyomott pólót kaptál, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot 3 munkanapon belül, és díjmentesen cseréljük vagy visszatérítjük az összeget.
Van lehetőség személyes átvételre?
Igen, személyesen műhelyünkben átvehető a rendelés. 2120 Dunakeszi, Bagoly utca 13.
Hogyan mosható a póló a nyomtatás után?
Igen, de kérjük, kövesd a mosási útmutatót: 30°C-on kifordítva mosd, ne használj szárítógépet, és ne vasald közvetlenül a nyomaton.
Milyen méretekben érhetőek el a pólók?
Termékeink S-től akár 3XL méretig elérhetőek, típusonként eltérhet. A pontos mérettáblázat minden termékoldalon megtalálható.
Mennyi idő alatt készül el a rendelés?
A 13:00-ig leadott rendeléseket azonnal feldolgozzuk és a kész termékeket a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak, amit 1 munkanap alatt kézbesítünk.
Milyen nyomtatási technikát használtok?
A megrendelések teljesítéséhez DTF technológiával emblémázzuk a termékeket. Műhelyünkben a legújabb ipari DTF nyomtatók várják a szebbnél szebb grafikákat.
Milyen formátumban tölthetem fel a grafikát?
A legjobb minőség érdekében kérjük, hogy vektoros fájlt (pl. .AI, .EPS, .PDF) vagy nagy felbontású képet (.PNG, .JPG, .TIF – minimum 300 dpi) tölts fel. Átlátszó háttérrel rendelkező fájlokat preferálunk.
Hogyan tudok rendelni egyedi pólót?
Az Egyedi termék menüpont alatt válaszd ki a kívánt termék típust, színt és méretet, majd töltsd fel a saját grafikádat vagy válassz egyet meglévő mintáink közül. Ezután add meg az elhelyezését (pl. elöl, hátul, ujjon), majd tedd a kosárba és rendeld meg.
Milyen minőségű pólót kapok?
Minden általunk forglamazott termék kifejezetten utólagos emblémázásra kifejlesztett felsőruházat. Pólók esetében nem a legvékonyabb legolcsóbbat használjuk, hanem egy vastagabb prémiumabb típust.

Pólófutár
2120 Dunakeszi, Bagoly utca 13.
Útvonalterv
Nyitvatartás:
H - P: 9:00 - 15:30
P: 9:00-14:00
Szo-V: Zárva